Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Vanlige bomullsplagg har jeg med enkelhet kloret for å få hvite igjen tidligere, men hva med ammebh'er? Aner ikke hva de er laget av jeg (ammebh fra førstemann som funker helt fint men er grå og triste) - polyesterblanding kanskje? Vil det funke eller gjør jeg bare vondt verre ved å legge dem i en bøtte med klor (og vann seff)?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 DU kan jo prøve på et mindre område på siden, for å se om det tåler det. Men jeg tror jeg har kloret en bluse som var noe blandingstoff med hell..... Når ikke flekkene går bort med zalo eller vanish er det bare klor som gjelder på hvite plagg...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Thanks ) Jeg får prøve med den mest slitte av dem og se. Var og kikket på nye i dag men de er jo så dyre (for de av oss som ikke passer 75b liksom) :o/
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 kan jo sjekke www.timarco.no jeg så på noen i butikken sist, prøvde selve størrelsen i en annen bh i samme merke (ikke amme) og kjøpte på nettet. samt at jeg ikke fant sorte i noen butikker.... og ingen 75 b her heller
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Tusen takk for tipset!! *sjekke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå