trallatausa Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor hvorfor måtte jeg teste idag...?? Kan den fremeles bli positiv i morgen?
trallatausa Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2009 Fremdeles mente jeg.. Sitter her og gråter jeg nå, synest det er det mest grusomme, slitsomme i verden å prøve å bli gravid. Å gang på gang bli skuffet, forventningene til den forbanna testen og følelsen av å vere inkompetent som kvinne som aldri får det til..
VinterSol+2 Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 så lenge ikke mensen kommer, kan du fremdeles få positiv test. kanskje var feks eggløsningen senere enn du trodde? eller egget brukte lengre tid på å feste seg? ikke gi opp håpet helt enda..
Cecilie+Liam Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 usj jeg føler med deg, jeg har gjort akkurat det samme... testet neg igår, og ikm idag! vet ikke helt hva man skal håpe på jeg, regner jo med at mensen kommer nå i løpet av dagen.. meen som flere av de andre jentene har sagt, så kan det gå så langt som over en uke etter ikm før man får en evt positiv test!! så vi får krysse fingrene for at mensen ikke dukker opp, eller så får vi bite tenna sammen og prøve videre.. lykke til!
trallatausa Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Tusen takk for svar.... Er jo så dumt å reagere slik.. Men vi er jo laget som emosjonelle vrak så.. Om ikke testen er pos i morgen så skal jeg til lege på fredag så da får jeg testet meg der også. Det er bare at jeg føler meg gravid.. El kjenner jeg godt så det vet jeg når den var.. Får bare vente å se..................... Nifst. Dette var siste forsøket vårt på pergo før vi søker ivf så jeg håper virkelig det går....tok i tillegg hostesaft og wild yam så, det mååå jo gå nå?????
CiljaS Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Hei hei! Fortvil ikke, jeg testet pos. først 5 dager etter ikm med nr 1 og 3 dager etter med den lille jeg har i magen nå. Noen får bare ikke nok hcg så tidlig! Vent i såfall et par dager etter ikm og ta morgenurin. Lykke til! Jeg hadde forresten 2 SA i fjor høst, sist i desember og er gravid igjen. Uke 5 nå. Alle gode ting er 3.
Løvinna30 Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 kjære deg. du kan fremdels være gravid ja. Jeg håper det virkelig. jeg også har det sånn, prøver og prøver men føler at jeg aldri kan bli gravid, så "samma fan". Men det er ikke sikkert kroppen din har produset nok HCGhormon enda, det er jo det testen reagerer på. Har du hatt noen symptomer da? Ønsker deg lykke til jeg, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå