Gjest amandine Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 De som er her og de som ikke er her! Det er varmegrader i lufta i dag, det begynner faktisk å bli lysere! Det blir vår i år også for de aller fleste av oss, heldigvis! Så tenk på det når bakken er bratt, trynet trøtt og nesa tett... Og ta en stor varm klem til en ditto kopp te i dag, varm hilsen fra meg
Maud Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Takk for en deilig klem! Man kan aldri få for mange klemmer, det er mitt motto :-D
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Takk for klem. Var en slitsom natt her i gården. Lillemor sover på samme rom som oss. I går var første dagen hun var bortimot hele dagen i bhg. Da vi la oss rundt 23 våknet hun, og styra bare verre halve natta! Har nok savnet mamma og pappa! Jeg skulle jo på jobb i dag, så klokka 2 tok jeg puta og dyna med meg og la meg på gjesterommet. Aner ikke når lillemor sovna, men halv 8 var hun iallefall våken igjen og klar for å dra i bhg. Her er det klarvær, 15 iskalde grader og helt nydelig ute!! Lenge til våren her i nord enda. Vi har minst 2-3 mnd vinter igjen først! Håper jeg! Vår; det forbinder jeg med mai. Eller kanskje slutten av april tidligst!
Gjest amandine Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Beste plassen med vår er vestlandet! Derfor insisterer jeg alltid på påske hos svigers i ytterste vest, med varmegrader og havluft, strand og kusymre...sukk sukk blir salig bare ved tanken! Her er dagens tredje kopp med kaffe på vei ned, har sovet så lite jeg føler meg full:) Snakket med Gubben i dag morges( han er borte på jobb denne uken) han hadde sovet 11 timer i natt, så det var nok greit å komme vekk noen dager.. Hadde jeg bare fått 2 timer sammenhengende hadde jeg vært lykkelig! Men klart vær og 15 minus høres deilig ut! Jeg savner de tørre kalde vintrene fra jeg var liten... sukk sukk igjen, jeg er visst sentimental i dag! Stor klem,
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 :) Påske for meg er ski, sol, lange dager utendørs, varm kakao og skiver med brunost. Pølse på bål, bålkaffe++++ Men må være sol da. Orker ikke være ute masse når det er dårlig vær!
tebekaa Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Tusen takk for klemmen, Amandine! Tok en kaffekopp jeg isteden for teen, passet godt til sjokoladen her syns jeg;-) Alltid godt med klem, og nå for tiden tror jeg ikke jeg kan få for mange klemmer. Året har vel ikke akkurat fått en ideell start, mye sykdom og slitsomme dager og netter. Men akkurat nå har jeg det ikke så værst. Det er stille (før stormen?) fra den lille syke i sprinkelsengen. Gråtassen (mannen min) kom akkurat hjem fra reise med en megastor melkesjokolade som trøst og belønning for slitsom tid som alenemor med 3 syke unger. Og i morgen er det min tur til å dra på jobb - bort fra sykestua her hjemme:-) Det tror jeg blir veeeldig deilig! Sender stor og varm klem tilbake til deg og andre som kunne trenge det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå