Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 åååååå.....har sååååå lyst på en liten til.Tulla blir 3 år og det rykker i mamma hjertet mitt etter en til,så da er det startet med hjernevasking av gubben:)
trippeltopp Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Her og. Skjønner at jeg begynner å bli babysyk når jeg daglig frekventerer inne på Barn i magen, bare for å mimre om hvordan det var å gå gravid...sukk.....! Og så snufser jeg over alle fødselshistoriene der inne.. Vi har satt høsten som neste prøveperiode, men det føles som en evighet til....!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Godt vi er flere =) Vi kommer nok til å begynne prøving ganske snart da =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 vi skal begynne når jeg har fått fast jobb (har jobbet som vikar i snart 1 år på forskjellige plasser)....så det er vel en drøm langt i det fjerne enda for meg og:(
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er også veldig babysyk enda jeg har en "baby" da, han er 9 mnder nå og begynner snart å gå. Men jeg føler liksom at jeg vil ha flere enn 2.Enda jeg er veldig glad i de guttene vi har så har morshjertet mitt plass til flere,
ssssssss Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Jeg også!!! Men hvordan hjernevaske gubben???? Han syns det holder med to....
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 det var det,gubben har lyst på en til,men er ikke helt klar enda.....så jeg har han hvertfall på gli;) vi skal bare ha 2 vi da
trippeltopp Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Men kan jeg spørre om en sak - om det er uhøflig er det bare å droppe og svare.. For vi venter nemlig fordi vi ønsker oss litt romsligere økonomi før nummer 2 kommer. Så da lurer jeg på, hvor stor samlet inntekt har dere som har mer enn ett barn? Vi har ca 600 000, og ønsker altså nå å klatre litt høyere før vi føler vi har muligheten for ett barn til...
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2009 v har hvertfall ikke så mye!!!! vi har vel MAKS 500 000 kr tilsammen og det synes vi er kjempe bra.Alle klarer det di vil.Jeg kjenner ei som går hjemme og mannen jobber og de har 9 barn......så alt er mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå