TreHjerter Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Må kjøpe en ny vogn nå da snuppelura har begynt i barnehagen, sover godt der, men vognen vi har er litt liten for henne nå (Jané Slalom Pro) og sittedelen er litt ødelagt uansett.. Dessuten kommer det en baby til sommeren som kommer til å bruke den nye vognen så fort h*n vokser ut av liggedelen til Jané-vogna, men da regner jeg med at lille snupp uansett har sluttet å sove på dagen. Jeg tenker å kjøpe enten Simo komi/duo/sport (som jeg tror har absolutt størst plass?) eller Emmaljunga f.eks City Cross, da den virker veldig lett og hendig. Men er plassen mye mindre i Emmaljunga? Og hvor stor og tung er en Simovogn i forhold? Noen som har erfaring med begge? Det blir sikkert endel ut og inn av bil osv til vinteren igjen med den nye babyen tenker jeg, og da er det greit med smidighet og at den ikke er for tung. Men akkurat nå er det plassen som er det viktigste... (til Fantasilos: takk for PM, jeg vurderer absolutt vognen din, men må bare bestemme meg hva jeg vil ha først...)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Da må du nok bestemme deg ganske kjapt, har et bud inne på den seh =)
Mrs. Bouquet Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Ville prøvd hvordan det største barnet fyller sportsdelen i vognene du vurderer i en butikk, så hadde jeg uansett valgt city cross =)
Mrs. Bouquet Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Av mange vogner jeg har hatt er simo kombi den jeg er minst fornbøyd med.
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Nå har ikke jeg hatt simo, men Emmaljunga smart duo har jeg, og er så fornøyd! Det er både lang og bred liggedel i den.
millie+2klumper Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Kjøpte først emmaljunga vogn. Solgte den ganske fort og kjøpte simo duo. super fornøyd! Og den er absolutt best plass i. Den er ikke tung ideheletatt fordi det er så gode fjæringer i den. Går helt fint og løfte den inn og ut av bilen også. Men når lillegutt blir litt eldre kommer jeg nok til å kjøpe en lettere shopping trille til å ta med på f.eks shopping;)
TreHjerter Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Hva gjorde at du var så lite fornøyd med Simo Kombi Gutsbestebarn? Har egentlig bare hørt lovord om den, så hadde vært greit med litt kritikk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå