Gå til innhold

Hva slags vogn skal vi velge????

Anbefalte innlegg

Skrevet

I denne vognjungelen er det ikke legg å finne en vogn syns jeg. Vi har en liten gutt på snart 1,5 år og skal kjøpe oss en ny/brukt vogn, men hva skal vi velge?

Jeg vil ha en vogn som er lett og lett å trille. Og som ikke tar for stor plass når man legger den i sammen.

Har sett litt på phil &Ted sin, men syns det er upraktisk med den kalæsjen. Har også sett litt på Teutonia spirit S3 på nettet men er litt usikker om den er tung og upraktisk.

Kan noen please hjelpe meg, blir helt sprø jeg av alle disse vognene, hehe.

Forresten er det mye å spare på å evt kjøpe den i Sverige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OTH anbefaler jeg (minuset er at den blir lang sammenlagt, men alikevel smal og nett)

Skrevet

Ok, da skal jeg ta en titt på den:) Er den lett og trille?

Skrevet

OTH er en av vognene med best trillekomfort :)

Er superfornøyd med den vogna,og jeg har hatt mange vogner.

GT Safari er heller ikke så dum,og ganske billig.

Skrevet

Ok supert, da skal jeg ta en titt:)

Skrevet

Nå har jeg tittet litt på TFK og Easywalker, syns disse virket fine også, noen som har erfaring?

Skrevet

Jeg har TFK til 2 åringen min og er super fornøyd. Lett å trille, god sittekomfort. Tenkte lenge på OTH, men fant ut at TFK var mer behagelig for ungen da den er vesentlig mer romslig, særlig i bredden. God plass til vinterpose, lillegutt sover veldig godt ute i den i bhg.

Siden barnet itt allerede er 1 og et halvt hadde jeg gått for TFK:-)

Skrevet

Vi har tfk til minsta, er utrolig fornøyd! En drøm å trille, og blir liten sammenlagt. Eneste minuset er at det er litt vanskelig å komme til handlekurven under vogna og at den ikke kan snues mot deg.

Skrevet

Mhmm ser ut til at jeg heller mest til den nå. Hvordan blir den når du slår den i sammen? Og er den lett å trille?

Skrevet

Den er liten sammenlagt. Og lett å trille ja! Og et stort pluss til handbremsen!

Skrevet

Enig, håndbremsen er veldig kjekk i nedoverbakker, kan liksom holde den litt inne og ikke bruke krefter på å holde igjen. Blir forholdsvis liten sammenlagt ja. Veldig god å trille, god plass til stor pose og regulerbart fotbrett. Slik jeg ser det så er TFK best for barnet og OTH best for den som triller, men dette er min oppfattning da:-)

Skrevet

Takk for fint tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...