Lovemelikeyoudo Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 jeg har lyst at vi skal reise et sted sammen kanskje..andre forslag?
Puselure Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Mannen min fikk roadracings kurs av meg i 30 års gave:) Han er hekta på motorsykkel, så det var midt i blinken for han;) Vi har sykkel selv, en Ducati 996:D (jeg kjører også)
Løven,fisken og vekten Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Min samboer blir 30 i desember derfor har jeg planer om å kjøpe fotballtur til han:)) Tror jeg skal kombinere det slik at jeg får vært med også så det blir både bursdagsgave og bryllupsgave(gifter oss i juni)
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 min man fikk flatskjerm-tv!!!!!!!!!!
Lovemelikeyoudo Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 min blir og 30 i desember! hva lag holder han med? min er hekta på Man.U. vet du hvor en kan finne info om slike turer`?
Løven,fisken og vekten Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Han holder med Tottenham.Jeg har planer om å bestille gjennom Via ferieverden tror jeg....ellers så vet jeg de engelske lagene har supporterklubber som arrangerer reiser
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Jeg kjøpte nye sko og jakke, fordi han trengte det. Eller vi kjøpte det sammen, jeg betalte og fikk bestemme litt...
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 jeg bestilte bryllupsreisa vår gjennom steve perryman sportstravels. veldig god service!!! bestilte både reisa og hotell. og de selger da pakker med billetter til kamp. man må bestille på hjemme banen om man skal sitte med riktige supportere for de har kun avtaler på billige billetter der. anbefaler dere å sjekke ut dette altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå