Gå til innhold

Hva er det med veninna mi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun tar jo helt av, jo!

Har kjent henne i 20 år, og vi er som søstre å regne. Hun er snill, intelligent og har mange gode kvaliteter. Men når det kommer til menn...tja...kan begynne å lure på henne.

Saken er at hun er alenemor til ei lita jenta på 5 år. I løpet av de 5 årene, har jenta hilst på ørten menn som er på overnattigsbesøk. Veninna mi finner seg elskere i tide og utide, og hun finnes ikke kritisk til hva hun drar med seg hjem, eller til hvem datteren får hilse på. Jeg blir jo bekymret både for veninna mi og for datteren. Har gitt beskjed om min bekymring, men da får jeg beskjed om at jeg er så prippen..=) Hehehe, det stemmer nok det altså, men er det ikke normalt å være litt selektiv når det gjelder hvem man presenterer for barnet sitt? Jeg er alene på 3 året, og har bestemt meg for at om jeg innleder et forhold med noen, skal jeg være rimelig sikker på at det varer før jeg presenterer han for barnet mitt...er det jeg som er prippen eller er det hun som er litt "løs" i tankegangen (og handlingene)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv vært alene i 7år, hadde noen typer og flørter den tida, men skikte tydelign det og sønnen min. Er vel to jeg den tida presenterte som kjæreste, og et par andre som ble presentert som venner av meg i forhold til sønnen min.

Skal man leve singellivet som forelder så bør man tenke konsekvenser, man utsetter seg selv og barnet/barna for en viss risiko.

Du er slett ikke prippen, det virker som din venninne er noe umoden rett og slett.

Jeg ville blitt bekymret for dem selv.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg og syns ikke du er prippen i det hele tatt.. Jeg var alene selv med snuppa frem til hun var 6 mnd gammel, og iløpet av de 6 mnd jeg var alenemor så møtte jeg gutter og hadde litt av hvert på gang, men jeg skjerma Ella for det, for ville ikke at hun skulle knytte seg til en person som det ikke var noe seriøst med¨. Jeg hadde kompiser på besøk som fikk møte henne men da var det ikke noe annet enn kun vennskap! Sambo er den første av mine kjærster etter at jeg fikk Ella som hun har møtt og knytta seg til! Syns det virker forvirrende for barnet å møte så mange forskjellige menn hele tiden.

Skrevet

jeg er enig med deg cherry coke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...