bimc Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Et tips til dere som kvier dere for innvendig ul. Jeg skal på utvendig ul neste tirsdag. Da er jeg 8+1 ifølge mine beregninger. Jeg hadde ma i oktober og hadde da 4 stk innvendig ul. Ikke noe i veien med innvendig ul. Men den private klinikken jeg kontaktet denne gangen tar utvendig ul i uke 8. For min del er det samme om det er innvendig eller utvendig. Spennende blir det uansett! Klinikken er i Moss!
2prinsesserogbim Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Skal også på ul i veke 8... Det er samme for meg også om da blir invendig eller utvendig ul... Syns ikkje da e så gale me innvendig..
bimc Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Nei, det er som sagt akkurat det samme for meg hva det blir. Men syns jo det er litt morsomt med utvendig da Du fikk henvisning du eller? Jeg skal betale 600 kr. Syns ikke det er så verst heller. Hører mange betaler godt over 1000!
*tullemor* Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg var også på den klinikken i Moss... Jeg var da 8+5 og må si det var ikke rare greiene jeg så... En venninne av meg tok UL innvendig når vi var like langt, og så mye mer på hennes bilde.. Men uansett stas og se et bankende hjerte da Det som var viktig for meg Ps. Husk å ikke tiss før du drar dit.. Det gjør visst at livmoren løftes opp, slik at dere ser mer.. Hun glemte nemlig å informere meg om dette,,,
2prinsesserogbim Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Sleppe ein å betale med henvisning til ul???
bimc Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 hmmm, hvor skal man ellers bestille ul? Jeg har jo forstått at man kan dra på volvat, men i Fredrikstad ser det jo ikke ut som om det utfører ul? Så da må jeg eventuelt helt til Oslo da? Syns du det var bortkastet? Hun sa til meg at jeg burde ha litt urin ja, så da skal jeg prøve å huske det... Glemmer sånn fort jeg da.
bimc Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Og ja, når man får henvisning slipper man å betale. Er bare på private klinikker man må betale for ul. For jeg regner med at du har fått henvisning til syehuset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå