Gå til innhold

Aaaaaargh!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare bruke dere for å få ut litt frustrasjon over mannen i huset, så kanskje jeg kommer igang med dagen uten svarte skyer ut av ørene!!

Dagen startet med at snuppa på død og liv skulle stå opp litt før 6. Det orket jeg ikke så klarte å holde henne i senga til litt over halv 7 og da sto faktisk pappaen opp med henne!!! Deilig tenkte jeg :) Jeg sovnet av igjen (noe jeg ikke hadde tenkt) og våknet ca 8. Skjønte at eldstemann sov enda, så sto opp da, han må gå avgårde til skolen halv 9. Og det viser seg at mannen ikke har laget frokost til snupp, ikke har smurt niste til poden, ikke har satt på kaffen... ingen ting egentlig på en og en halv time. Så jeg må snurre meg rundt i superfart og gjøre alle disse tingene samt finne klær og riste guttungen våken og få kledd på ham og få i han litt mat på 20 min. Da ble jeg SUR!!! Er gravid og kvalm og ikke det minste god om morgenen så jeg ble faktisk veldig glad når jeg trodde jeg skulle slippe alt dette. Var mye bedre igår når det var jeg som slet meg opp klokken seks men hadde en laaaang god morgen med god tid sammen med barna. Så mye for å sove lenge!!!

Det værste er at han syns han har vært så flink som lot meg sove, og skjønner ikke hvorfor jeg er i dårlig humør. Derimot er det synd på han som er så trøøøøøtt som var oppe så tidlig. Vet ikke om det er noe vits i å forklare hvorfor jeg er sur jeg. Han ser det jo ikke selv, og det blir sikkert bare en diger krangel av det hvor jeg er utakknemlig og aldri synes noe er bra nok. Stønn!!!

Sånn, nå føles det litt bedre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lært meg til at de skjønner ikke sånt..... og det er ikke noe vits i å fortelle dem det heller for som du sier så blir det bare krangel.....

mye bedre å få lufta tankene her inne!!!!!!!!!!!

lykke til med dagens gjøremål!!!!

jeg er sykemeldt denne uka med luftveisinnfeksjon så jeg nesten ikke får puste fordi jeg er så tett i lungene mine... men jeg skal jammen klare å vaske klær og rydde stue og kjøkken fordet... sist gubben var sykemeldt så huset like bomba ut da jeg kom hjem fra jobb.. ikke løfta en finger for noe annet enn pc og xbox-spilling han da....

Skrevet

Nei de er skrudd sammen på en annen måte enn oss disse mannfolka!!! Skjønner ikke at jeg gidder la meg irritere lenger egentlig men...

Takk for oppmuntrende ord og god bedring til deg! Egentlig burde du la hus være hus og legge deg på sofaen med et pledd, en kopp te og en film!!! Men det er ikke lett, jeg vet...

Ha en fin dag :)

Skrevet

Må bare blande meg inn her=) Men jeg forstår faktisk ikke at dere finner dere i det? Hadde glatt tatt det opp med mannen hadde jeg blitt så frustrert (og det hadde jeg blitt). Ikke rart at mange husmødre blir utslitt?=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...