trillemamma Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg lagde et innlegg om det, var sikker på at jeg fikk lagret det, men jeg finner det ikke igjen. Jeg vurderer sterkt å søke jobb som barnehageasistent etter permisjonen og håper noen av dere her inne jobber i barnehage og kan gi meg et lite innblikk i hverdagen. -Føler dere at det kan bli litt lange dager? Hvor tiden utelukkende går med til å gi de små fart på husken? Satt litt på spissen... -Føler dere at dere ikke strekker til? At dere har for mange barn å passe siden kollegaen stadig vekk er syk? Annet jeg bør vite?
YallaYalla Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 det ligger rett under her, på min data hvertfall:)
trillemamma Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Ja, jeg så det nå, etter å ha letet igjennom siden minst 5-6 ganger. Kanskje jeg er blind. :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå