Tautonia Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei! Hadde el 5 des. og har fått veldig vondt i korsryggen. Håper jeg er gravid:-) Noen som har opplevd noe lignende. Kjenner litt i livmoren også...
2prinsesserogbim Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Ja eg hadde vondt i korsryggen med ein gang og har da fortsatt... Lykke til
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 jeg har veldig vondt. hver dag. er bra på morgenen. men mye vondt når jeg står mye, eller går/sitter. og kommer gjerne mer utover ettermiddagene. tror dette er normalt. håper det iallefall
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er i uke 6 nå og har kjempe vondt i ryggen som stråler ned i føttene, er blitt 50% sykemeldt grunnet det trur det varierer fra svangerskap til svangerskap, hadde ikke vondt i ryggen med de to guttene jeg har
my&E *mistet vår datter* Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Har du ikke fått mens da? Jeg har mens-murringer hele tiden. Smerter i siden (kynnere) og vondt i korsryggen - som jeg alltid pleide å ha i begynnelsen av uka mi - er nok veldig normalt. Jeg er 5 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå