Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde el 5 des. og har fått veldig vondt i korsryggen. Håper jeg er gravid:-) Noen som har opplevd noe lignende. Kjenner litt i livmoren også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja eg hadde vondt i korsryggen med ein gang og har da fortsatt... :) Lykke til

Skrevet

jeg har veldig vondt. hver dag. er bra på morgenen. men mye vondt når jeg står mye, eller går/sitter. og kommer gjerne mer utover ettermiddagene.

 

tror dette er normalt.

håper det iallefall :)

Skrevet

Jeg er i uke 6 nå og har kjempe vondt i ryggen som stråler ned i føttene, er blitt 50% sykemeldt grunnet det

 

trur det varierer fra svangerskap til svangerskap, hadde ikke vondt i ryggen med de to guttene jeg har

Skrevet

Har du ikke fått mens da?

Jeg har mens-murringer hele tiden. Smerter i siden (kynnere) og vondt i korsryggen - som jeg alltid pleide å ha i begynnelsen av uka mi - er nok veldig normalt.

Jeg er 5 uker på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...