Gå til innhold

Hvor mange her hadde gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen skal ordne bursdag for meg.. Jeg vet hvem helg det blir, men ikke hvilken dag eller hvem som kommer.. Regner med det blir her hjemme..

Vet at han har en lapp i et dvd-cover rett vedsiden av her jeg sitter nå (han vet at jeg vet det) hvor det står div info om bursdagen..

Spørsmålet mitt er:

Hvor mange her hadde sett på lappen?

Jeg er selv en veldig nysgjerrig person, og er VELDIG nysgjerrig på hva som står der.. MEN jeg klarer faktisk å la være å se på den =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke sett.

Men å gjemme en slik lapp på et stdet han vet at du vet den ligger er jo ikke spesielt lurt. Da kunne han like så godt ha latt den ligge på bordet.

Med mindre den lappen er falsk og kun inneholder info som skal forvirre deg eller tro at du får noe annet enn det du får.

Skrevet

Eller så stoler han rett og slett på meg, og vet at jeg ikke ser på den?

Skrevet

Ja, men da kunne han like så godt ha latt den ligge fremme istedetfor å "gjemme" den.

Så kanskje det er lokkelapp.....

Skrevet

ja jeg tror det er en lapp med "uekte" info, for å forvirre deg... hehe..

men jeg hadde nok tittet på lappen... er så dårlig på slikt... også angrer jeg litt etterpå!!!

Skrevet

Ja, da får det være en "uekte" lapp =) Titter ikke uansett jeg =) Hehe

Skrevet

Jeg hadde ikke sett, men bedt han om å gjemme lappen litt bedre, så slipper du fristelsen :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke sett. Det ødelegger jo halve moroa!

Men jeg snublende uforvarende over en slik lapp hjemme hos en venninne av meg og lurte på hvorfor hun hadde skrevet 12 personer og navnet på masse restauranter. Hun sa at mannen skulle stelle i stand noe med jobben (og av en eller annen grunn beit jeg på) men det var faktisk utdrikningslaget mitt lappen handlet om, hehe...:-p

Skrevet

Jeg hadde sett. Helt klart;)

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde latt være, rett og slett fordi jeg ikke er noe særlig nysgjerrig av meg. Dessuten er det jo koselig for han å få ha dette hemmelig også, siden det er planen :)

Skrevet

Egentlig skulle jeg ikke visst noe som helst, men han måtte vite når jeg jobber og når jeg skulle ha familie-selskap..

Gjør ikke meg noe at jeg vet når det er, men vil ikke vite noe mer.. =)

Skrevet

Åh, det hadde blitt vrient!

Jeg er utrolig nysjerrig, så det hadde klødd i meg etter å se på den lappen, men samtidig så elsker jeg overraskelser...nei, jeg vet sannelig ikke hva jeg hadde gjort! Jeg håper bare at hvis mannen min gjør noe sånt for meg en gang at han har vett på å gjemme lappen bedre enn din

Skrevet

Jeg hadde bedt ham om å fjerne den! Jeg klarer å styre meg, til et visst punkt, så MÅ jeg bare se ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...