Gå til innhold

ADD Utredning gubben nekter meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med lære og konsentrasjonsvansker,jeg blei utvist fra vidregående da jeg ikke kunne mattematikk.Går med en uro inni meg ,skaravler som en foss uten å tenke om hva jeg sier,osv.

Legen har sagt at han vil ha en utredning på ADD på meg.Men sambo saboterer meg vi har en liten gutt på 10mnd,og han må passe han i 2 timer mens jeg tar noen tester,men han gidder ikke ,han mener at jeg ikke trenger en utredning,men han skulle bare visst åssen jeg har det innvendig. Jeg hadde time ,men måtte avbestille da han ikke gadd å passe ungen.Og jeg har ingen andre til å passe han .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidder ikke ta ungen som i "kan ikke ta fri fra jobben akkurat nå", eller som " hadde egentlig tenkt å spille litt data" ?

Synd at du ikke fikk tatt den testen nå, men bestill tid en annen dag, og prøv å få det i den tida gutten din sover, så kan du ta han med deg.

Skrevet

Dette lukter fjortiss lang vei.

Ingen andre som kan passe ungen?

Skrevet

Nei jeg er 38 år gammel ,og grunn til at jeg ikke har noen er at jeg flytta til ei lita bygd ,nå nylig og kjenner ingen ,og min familie bor langt unna .

Skrevet

Han er arbeidsnarkoman ,men på fredager har han en mere fleksibel dag og da kan kan han ,men det å sitte 2 timer å vente det klarer han ikke. Småen sover ike så lenge av gangen ,men kansje han kunne ligge på gulvet å pusle med noe ,skal spørre om det går.

Skrevet

vet du hva, da finner du en barnepike, ei nabojente eller noe:) du har jo naboer, og du har vel snakket litt med dem? hvis det bor andre småbarnsmødre i nabolaget ditt, kanskje ei kan se etter barnet ditt i 2 timer? vet det er skummelt med nye mennesker og barn, men en gang må jo være den første:) se deg ut den naboen du synes er mest strukturert og "ordentlig" og hør med henne/han:)

og forresten, hadde min mann oppførst seg slik hadde jeg tatt et ordentlig oppgjør med ham! helse går foran alt annet, så dette er mer enn bare litt dårlig gjort av ham!

Skrevet

Fikk en bhg der man kan kjøpe dager.

Koster normalt mellom 100 og 200 kr dagen.

Eventuelt, ring en bhg, å hør om de har en vikar de kan anbefale, å be de høre med den personen om den har lyst til å komme å passe et barn noen timer.

Skrevet

takk god ide jeg vet at sfo har sånne dager ,da skal jeg spørre i b.hagen .Hadde ikke tenkt på det i farta takk:-)

Skrevet

noen menn tenker bare på sitt velvære.Et eks.idag skulle jentungen på svømming ,guttungen er drit forkjøla.Han begynte senere i dag da han skulle mure en peis hos sin onkel,Han skulle forbi der jentungen har svømming ,men trur du han kunne kjøre ho?neida jeg måtte ta ut minstemann og gå en halvtime før da jeg måtte innom skolen med den tunge sekken hennes.I det jævla regnet og blåsten .Men detta er siste gang han kødder nå Nok er nok

Skrevet

Bare hyggelig =)

Mente jo selvfølgelig Finn da. Aner ikke hvorfor jeg skrev Fikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...