metaMORfose Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Tror det blir hytta på oss i ferien. I år blir det sammen med svigers, og vi skal være på vår hytte ved sjøen. Vanligvis er vi på fjellet og står på ski, men sånn blir det altså ikke i år. Har dere vinterferietradisjoner? Eventuelle planer i år?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Ingen vinterferietradisjoner her i heimen. Planene for i år er at min mor kommer å henter sønnen så skal han på vinterferie til sine besteforeldre. Det gleder han seg masse til.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Første år vi har vinterferie her, så vi har ingen faste tradisjoner.. Har lyst å starte tradisjon om det da, men vet ikke hva vi skal gjøre i år, så blir nok ikke tradisjonsstart i år allerede...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Våre vinterferietradisjoner er å være på hytta på fjellet. I år blir det begge helger + et par dager i tilknytning til ene helga tenker jeg. Har ikke "råd" til å ta ferie hele uka, da det planlegges en lengre utenlandstur senere i år.
Mille** Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Har ingen tradisjoner for ferie da nei, regner med jeg skal på jobb. Er ofte for kaldt til å finne på stort på den tiden av året uasett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå