moder3 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 De siste mnd (nærmere sagt halvåret..) etter jeg fikk ny og stillesittende jobb har jeg nesten ikke rørt meg utendørs..skal sies at jeg har to små fra før da, som selvfølgelig koster en del energi og et hus som skal holdes rent og pent..men likevel. Har vært i god form hele svangerskapet og, men i dag kjenner jeg meg slapp og dvask.. tenker hvordan jeg skal komme gjennom en fødsel om det skjer på en dag som dette..*gjeeesp* (Uke 37+ 3).
rima Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Åh, du har kort tid igjen da! Ikke rart ting går litt trådt. Det er lov. Jeg er selv bare i uke 16, med veldig stillesittende jobb. Prøver å få rørt meg ellers da. Går til og fra jobb, med pitstop innom barnehagen begge veier. Og turen tar da en halvtime hver vei. Det er godt å få rørt seg. I forrige svangerskap gikk jeg også mye. Hadde rundvask av badet og storvask av leiligheta to-tre dager før fødselen. Det var mye tøy og bøy det! Men for all del! Det er lov å ha slitne dager!!!! Tull deg inn i et pledd og kos deg. Du skal jo spare krefter til det som kommer! Lykke til!
godiva med 3 gull Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 begynt på min 23 uke idag. Og vil ikke si at jeg går ut for å trimme. er ganske sliten om dagen.. har 2 små fra før, full jobb, og universitets student på fulltid, 3 hester, 4 hunder pluss hus og mann.. he he. så litt aktivitet blir det da... Igrunnen for mye skal jeg være helt ærlig... men det gir mer enn det koster, så da så.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har ikke en stillesittende jobb, men et stillesittende svangerskap, hehe. Begynte herligheten med å kaste opp flere ganger daglig i 20 uker eller noe (og dermed 100% sykemeldt, slapp og elendig) for deretter å få kroppen inntatt av slark i bekken og kynnere. Fysisk aktivitet - er det noe mer enn å vri seg i senga, gå på do, lage middag og i verste fall ta en tur i butikken? Men var sånn i forrige svangerskap (noe sprekere på slutten enn jeg er nå) og både fødsel og barselperiode gikk som en drøm )
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er så "heldig" å ha en jobb som dreier seg om fysisk aktivitet; jeg jobber med dans. Ikke drømmejobben når man er kvalm og svimmel, men nå går det heldigvis bedre. Har vært på jobb de to siste dagene etter å ha hatt treningsfri i over 1 mnd, og det var deilig å være i gang igjen. I forrige svangerskap ble jeg sykmeldt de tre siste mnd, og det var kjiiiipt, klarte ikke gjøre noe som helst. Håper kroppen holder ut lenger denne gangen!! Kommer til å ta opp treningen på Spenst til uka for å få litt trening designet til mine behov, gleder meg til å komme i gang igjen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå