Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Noen som har no tips til hva vi kan ha til middag i dag? =)
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Spaghetti med hjemmelaget kjøttsaus,billig,raskt og godt. grillet kylling,med ovnsbakt potet.Vask potetene ,ha skalllet:-) Del på 2 på langs så tar du en kniv og lager et dypt kryss på midten hell på passe med olje salt og pepper.Sett i ovnen på 200gr,ca 25min midt i ovnen kjempe godt.
Lea Laus Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Jeg skal ha noen venniner på besøk i kveld og skal servere kylling med peanøttsaus, grillet ananas, ris og en deilig salat. Til dessert hakker jeg opp all slags frukt, har det i en bolle og serverer det med søt krem;) mmmm.....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 kjøttkaker, brunsaus poteter og grønt. spagetti og kjøttsaus lasagn +deilig salat og baguetter til. laksi skiver, poteter, grønt og rømme g siton. kylling, ris salat og god saus. hjemmelaget pizza løvstek med ris og bernesaus. fiskesuppe det er så mye mankan ha. kommer jo ann på hva du gidder å lage da.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Pytt i panne, med karbonadebiter fra Gilde. Skrell poteter og del dem opp i passe små biter, kok dem til de er nesten ferdige, så hell de over i panna, der det allerede er karbonadebiter, litt smør, litt olje, litt pepper og litt hvitløkssalt. Så har du i gulrotstaver, squash og hva du enn har i kjøleskapet. Og nudler eller makaroni. Går også an å prøve med kylling og pølsebiter. Det er godt
...♥... Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Idag skal vi ha Tikka Lasagne! Aaaner ikke om det er godt, men skal iallefall prøve det! Blir spennende å smake!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Vi skal ha Innherredssodd med poteter og gulrøtter:) Mannen er veeeldig skeptisk, han er muslim og har aldri spist det før.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Innherredssodd? Da må du heller gi han inderøysodd! Myyye bedre! Men de fleste som ikke har smakt sodd, tror jeg er skeptisk (det er jo tross alt kjøttsuppe ifølge noen..) Men det er veldig godt da!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Hehe, jeg er ikke så bevandret i sodd- verdenen selv, tok det jeg fant:) Han er redd det skal være gris i suppa, jeg trodde også det, men det står, svart på hvitt, at det er kun storfekjøtt og fårekjøtt. Vi får se etterpå om han kommer til å spise det;)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Forskjellen på innheredssodd og inderøysodde, er at innherredssodd er kokt med gultrøttene i soddet. Inderøysoddet er kokt bare med soddbollene og kjøttet! Innherredssoddet får dermed en søtsmak.. Så personlig synes jeg at inderøysoddet er mye bedre! Det er ikke grisekjøtt nei, kjøttet i soddet er som du sier sauekjøtt!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Ok, hvis han liker sodd, og det til og med kan bli en favoritt, skal vi prøve Inderøy neste gang;) Han liker pinnekjøtt veldig godt, kjøttdeigmat også. Rakfisk og lutfisk derimot, ble for heftig for ham, hehe..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 Det ble spaghetti og kyllingkjøttdeig med parmesan saus til middag i dag Ble veldig godt likt av mannen Kjapt, billig og kjempe godt
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 Tusen takk for mange gode tips Nå har jeg ideer til middag resten av uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå