Gå til innhold

SUPERGJENGEN 13.01.09


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

 

Her går det ganske så bra, er igrunnen overrasket selv.

 

Er flink til å spise regelmessig og å ha en slags aktivitet hver dag på ca en halv time.

 

 

 

Stå på jenter, vi er GODE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det også veldig bra. Er også overasket av meg selv.

Bestemmer meg dagen før hva jeg skal gjøre neste dag, og har ikke for store planer. Så alt jeg gjør utenom det er jo bonus.

 

Veide meg jo på lørdag, vekta sto stille, men noen cm ned. Så håper vekta også kommer etterhvert. Men fikk faktisk ikke sånn lei meg og ga opp følelese selv om vekta sto stille. Og det var herlig.

 

Kjenner humøret stiger, og gjør en del aktiviteter med husarbeid av forskjellig slag, så huset ser renere og ryddigere ut, og det hjelper jo veldig på humøret.

 

Og spiser også regelmessig, og det hjelper veldig på søtsuget!!

 

STÅ PÅ JENTER VI SKAL KLARE DET!!!!!!!!!!

Skrevet

Syns dette var bra så klippet og limte litt jeg...

 

Har samlet noen aktiviteter og hvor mange kcal man brenner ved å gjøre disse i 1/2 time.

Trenger jo ikke telle kalorier, men kan være gøy å se hvor mye som forsvinner alikevel...

* Moderat dansing (moderat er ikke hardere enn at man fremdeles kan prate med dansepartner) = 204 kcal

* Gange, moderat = 162 kcal

* Gange, rask (andpusten) = 234 kcal

* Gymnastikk (f.eks rokkeringen) = 159 kcal

* Gå OPP trapper = 498 kcal (!!!)

* Gå NED trapper = 234 kcal

(Så ved å gå i trapper i 1/2 time brenner man god over 600 kcal og det er bra mye)

* Ski, rolig (for dere med snø) = 285 kcal

* Moderat styrketrening = 270 kcal

 

Også er det jo sånn at man ikke skal glemme at man vedsiden av å brenne kcal høster andre fordeler med trening som bedre humør, økt styrke, frisk luft osv, osv.

 

Dagens lille motivasjonstråd fra meg;)

 

 

Nanny Ogg

 

Skrevet

Har en litt treg start føler jeg. Gått flere dager og vært halvdårlig med feber og tett snyter. Er alene med kråka, så det meste av energien går med til å få dagene til å tusle og gå som de skal...helt gåen etter at han er i seng.

 

Skal vi se, hva har jeg fått gjort da, så dette ikke blir en demotivasjonstråd.

Har gått tur hver dag, avpasset lengde/fart etter vær og form

Rokket ca 15 min hver kveld

Gjort noen rygg/mageøvelser siden ryggen har kranglet innimellom.

Også har jeg gjort litt av det aller nødvendigste husarbeidet.

 

Ikke merket en ting på målebåndet ennå, litt tidlig.

 

Fremdeles ikke flink til å spise ofte, spiser regelmessig, men kun to ganger om dagen + frukt til lunsj.

Blitt flinkere til å drikke mer vann

 

Sånn, status herfra. Håper formen tar seg opp igjen snart :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...