Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Nettopp vært på ultralyd, og det var en utrolig koslig og spennende opplevelse! Tenk at jeg har sett babyen min nå, også var det ei lita jente! Fikk ny termin, 22.juni så istedefor at jeg er 19+1 ifølge mensterminen er jeg nå 17+3..
bsbd Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Fantastisk!!!! Gratulerer så utrolig mye! Morsomt at jeg også skal ha jente og på samme dag som deg:) Termin ble her også flyttet en ukes tid, Grrr... Men men hun kommer når hun kommer:) Jeg har våknet hver dag siden fredag med et herlig smil om munnen! Skal innrømme at jeg ønsket meg litt ekstra en liten jente. Nå gjelder det bare å prøve å la være å gå helt bananas i babybutikkene:) By the way... anbefaler jeg deg www.Minimikki.no, har kjøpt noen fantastiske rosa ballerinatøfler der i mykt skinn:) Så søøøøte:)
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Tusen takk, gratulerer til deg også Så morsomt at vi skal ha på samme dag, hvis de kommer samtidig hadde det jo vært utrolig gøy Hvor er det du holder til? Ja, jeg har ville ventet til ultralyd med å kjøpe noe som helst, for jeg ville vite kjønnet først og nå skal jeg virkelig gå å kjøpe noe rosa idag for å få følelsen helt inn, det er bare helt utrolig uvirkelig at jeg har sett henne og at hun er ei jente.. Rare greier:D Takk, skal gå å se
bsbd Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Hei igjen! Er fra Bergen men bor med samboer i Drammen. Tilbake igjen til Bergen når lille prinsessen er født:) Hvor er du i landet da? Jeg skulle kjøpe ett plagg på UL dagen, endte opp med tre + tøflene:) Er jo salg nå så det er jo perfekt!!! God Shopping!!!
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Hehe, ikke sant Jeg er fra Trondheim. Du får ha lykke til videre!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 grattulerer så mye vi skal også ha jente i juni kom som et sjokk på meg, hehehe..trodde alldrig jeg skulle stå forran rosa kjoler i butikken.hehe. men er en kjempe fin overraskelse.. trodde hele tia jeg skulle ha gutt, fordi pendelen viste det og det har vert mest naturlig for meg å tenke, og drømmt om nettene at jeg hadde en gutt.. så jeg fikk meg en stor og fin overraskelse alikevel jeg da har dere tenkt på navn da? ålesund her, trondheim før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå