Små Einsteins Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Vi har sex ca 4 ganger i uka, går veldig opp og ned egentlig noen ganger blir det bare 1-2 ganger også..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Alt fra 1-5 el 6 ganger i uken. Men minst en gang i uken. Synst det er for lite når det bare blir 1 gang i uken men..blir bare sånn.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Varierer fra et par ganger i måneden, til to ganger daglig i perioder. Kommer an på hvor mye vi jobber, hvor stresset vi er osv. Men nå for tiden har det vært morgen og kveld ganske lenge:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Hadde sex sist i fjor.. Labert her ja.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 hvor ofte vel det varierern er litt tørke her om dagen og det er min skyld. har så jævlig bekkenplager at det gjør rett og slett vondt. men forsøker å hjelpe han litt innimellom. er jo ikke slik at jeg ikke har lyst.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Alt fra 1 gang i uken til nesten hver eneste dag. Kommer an på formen min, det frister ikke akkurat med sex dersom jeg er kvalm og slapp.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Hehe..Slår aldri feil. Flertallet av svar er "in" jenter som har mye sex. Jeg har ca 4 ganger i uken selv om en jantelovtilhenger kommer å hakker og sier jeg er sur og sexløs Saken er at svarene på disse trådene IKKE representerer gjennomsnittet. Akkurat som de tynne jentene kaster seg på "Hvor mye veier du" trådene mens de overvektige lar være.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Heisan!!! Vi har sex 1-2 ganger uken.. blir som oftes i helgen.. Er ikke så mye det vel er det?? Ja og så er jeg overvektig.. veier 86 kg og er 168 cm.. he he he
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Vi har hatt så sjelden som bare en gang i måneden, men er nå inne i en periode med hver dag eller annenhver dag:) Har med formen å gjøre, psykisk og fysisk, og hvor stresset/ sliten man er. Litt overvekt her også, (men ser ikke sånn ut, fordi jeg har kiloene pent plassert og har tung beinbygning og er flink til å kle meg) 173 cm høy og 85- 87 kg:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 Vi har som mål hver dag, minimum annenhver dag. Stort sett er det 4 dager i uka, men nå har det vært lite en stund. Men vi hadde sex igår da!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 Vanligvis 2-3 ganger i uka - minst! I perioder hvor vi er fryktelig slitne/syke/mensen, blir det mindre og det er frustrerende. Vi har to barn på 3år og 5 mnd. Vi er flinke til å sette av kjæreste tid til hverandre og begge barna legger seg kl 19 og sover hele natta. Hjelper det
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #14 Skrevet 13. januar 2009 Ikke så ofte... Men nå har det vært mye stress på jobben og kreft i fam osv osv mye syke barn så da orker man ikke.. Vært en gang i mnd til 4 ganger i mnd ca.... Tar seg vel opp etterhvert håper jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #15 Skrevet 13. januar 2009 Det siste året: 1-1/2 gang i måneden i snitt. De siste ukene: Annenhver dag ca. Hadde det vært opp til meg, hver dag.. Har så lyst på ham plutselig..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #16 Skrevet 13. januar 2009 som regel 1 gang i uka, men kan være hende det kan bli 2 dager. Jeg skulle ønske det var oftere, men han er fornøyd :S
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #17 Skrevet 13. januar 2009 Hver dag-opptil flere ganger om dagen. Skulle tro vi var sex-avhengig begge to:D:D:D
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #18 Skrevet 13. januar 2009 hver dag flere ganger om dagen... i perioder. men som oftest det. noen ganger bare 4 ganger i uka å. kommer ann på jobb å lignende. men nå må det sies at jeg noen ganger syns det er litt mye, og andre ganger når han jobber sent å ikke orker kunne jeg godt ha tenkt meg noe... hihi.. regner vel med at det blir mindre senere i ekteskapet men da har vi planlagt å eksprimentere. (ikke med andre da seff..) å, så syns han det er bortkastede penger med treningsenter når man kan drive "arobic" hjemme... :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #19 Skrevet 13. januar 2009 Vel etter noen år har det blitt slik at vi har sex daglig en helg- og kanskje ett par ganger den følgende uken. Kanskje neste helg. (noen ganger kan det går over noen uker) Så er det stopp 1-2 mnd(eller mer) hvor jeg ikke tenker på det engang. Før en av oss pluttselig finner ut vi har lyst igjen. I det store og hele har vi stadig mindre og mindre sex.For bare ett par år siden var det mer like perioder av og på med sex. Og sjelden over en måned imellom. Føles noen ganger som et savn, men stort sett ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #20 Skrevet 13. januar 2009 Vi hadde sex første gang etter fødsel da lillemann var 3 mnd. Og guess what. Det var for trangt..!! Så nå prøver vi innimellom, men det går faen ikke. Flere som har opplevd dette?? Shitt hvis de har sydd meg for stramt altså. Men før graviditet og fødsel hadde sex ca--- hver 14. dag. Tror egentlig vi representerer gjennomsnittet. Men nå skal det sies at mannen min jobbet 5. netter i uka........
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #21 Skrevet 13. januar 2009 alt fra 3 ganger i uka til 7 ganger i døgnet.... til absolutt ingenting.... (når vi bor hver for oss) vi bor ikke sammen enda, men er hos hverandre så ofte det lar seg gjøre med hennsyn til jobb skole og dine/mine unger osv.... har ingen felles unger enda.... håper på å få det...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #22 Skrevet 13. januar 2009 Vi har det en kaller periodesex. 3-4 dager kan vi ha sex både 3 og 4 ganger om dagen, men så går det 2,3 og 4 månder til neste gang.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. januar 2009 #23 Skrevet 13. januar 2009 I helgene når vi kan være sammen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #24 Skrevet 14. januar 2009 Tja, veldig varierende... er gravid med fjerdemann...og sykt vondt i bekkenet.. Så det demper jo lysten for mitt vedkomne.. normalt går det aldri over en uke... men er varierende.. noen ganger hver dag andre uker blir det med den ene... Du der oppe .. etter førstefødsel ble jeg også sydd for stramt... gå til legen din, så kan du få operert slik at det blir lettere.... (og bedre) Legen min sa også, at hadde jeg blitt gravid før jeg rettet opp på feilen så kunne jeg få store problemer ved fødsel på nestemann.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #25 Skrevet 14. januar 2009 Fra en gang i uka til en gang i mnd. Jeg har minimalt med lyst og overskudd for tiden og SOPPINFEKSJONER hele tiden, argh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå