ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Kalesjen sitter jo fast i selve stoffet på vogna. Får ikke tatt det av.. Hva gjør jeg? Må jo få det vasket.... :/
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Emmaljunga tåler faktisk ikke vann!! Da mister de glansen sin, og blir helt matte. Veldig viktig å ha heldekkende regntrekk ved det minste yr. Butikkene burde vært pliktige til å opplyse om det! Meen, jeg kan godt skjønne at de ikke gjør det. Hvem ville vell kjøpt vognen om de viste om det først? Særlig her i Norge....
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 må jo få det vasket........ hmmm........
SaDa Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Nylonvask er mild og skånsom. Simo anbefaller å bruke det ved vask av vognen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå