solei Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Begynner å bli litt bekymra for de nå faktisk. De har jobbet døgnet rundt lenge nå. Når de kommer hjem er det møter og intervju overalt. Idag er de på god morgen norge..de sender jo svært tidlig!! De må da være helt utmattet. Unner de en laang hvil etter hvert!
line_n & sara Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 ja, men så er det bra at de fortsetter å rapportere, også! de synes det er viktig å fortelle verden om hva som foregår, og det er jo kjempebra! men, ja, de fortjener mye hvile!
kokosyklus Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Kasnkje de syns det er greit at det skjer litt når de kommer hjem. Det er nok ganske vanskelig å lande helt etter så mange dager i fyullstendig kaos. De går nok på en del adrenalin ennå og har mange ting å fordøye. Tror jeg hadde blitt gal hvis jeg plutselig skulle bli sittende hjemme i min rolige stue...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå