Gå til innhold

Disse gaza legene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli litt bekymra for de nå faktisk. De har jobbet døgnet rundt lenge nå. Når de kommer hjem er det møter og intervju overalt. Idag er de på god morgen norge..de sender jo svært tidlig!!

De må da være helt utmattet. Unner de en laang hvil etter hvert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men så er det bra at de fortsetter å rapportere, også! de synes det er viktig å fortelle verden om hva som foregår, og det er jo kjempebra!

men, ja, de fortjener mye hvile!

Skrevet

Kasnkje de syns det er greit at det skjer litt når de kommer hjem. Det er nok ganske vanskelig å lande helt etter så mange dager i fyullstendig kaos. De går nok på en del adrenalin ennå og har mange ting å fordøye. Tror jeg hadde blitt gal hvis jeg plutselig skulle bli sittende hjemme i min rolige stue...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...