Gå til innhold

Baby Bjørn aktiv vs orginal`??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle forskjellen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Active har ekstra støtte i korsryggen så jeg antar at man får barnets vekt jevnere fordelt på ryggen og ikke bare skuldrene som ved den originale. Har kjøpt active'n selv denne gangen, men ikke fått prøvd enda...

Skrevet

Den støtter mer i ryggen for den som bærer, vi har hatt den og vært fornøyde med den. Jeg fikk en meitai også når mini var 7-8mnd og når jeg bar han på magen med den, så syns jeg det var ca det samme som å bruke babybjørnen.

Skrevet

Jeg har en baby bjørn som jeg skal selge og som er brukt bare 1 gang fordi jeg har en ryggskade. Bare si ifra om du er interessert;)

Skrevet

Vil heller anbefale ergobæreselen...eller en bærsslynge...har erfaring med både det og BB, BB er mindre bra å bruke i lengda enn de andre, og sliter også mer på rygg og skuldre. En ergobærsele kan man ha glede av å bruke lengre, samme med en bæreslynge eller et sjal. Når det er sagt så skal jeg innrømme at det et noe vanskeligere i starten å bruke en ergobæresele, ringslynge eller et sjal enn en BB pga konstruksjonen, men det kommer man raskt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...