ønsker spire 87 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 hei jenter.. jeg følte jeg hadde el for 14 dager siden.. hadde smerter og slim.. har tempet denne pp på ff.. men ff viser ikke at jeg har hatt el... jeg er på cd 33.. har enda ikke fått mensen og har ikke murringer slik jeg pleier før tr... tok en test i dag bare for å se.. føler selv at jeg har hatt el og er gravid, har ikke følt det slik før.. er nå 8 mnd siden pp slutt.. testen jeg tok tror jeg var negativ... men jeg kunne skimte litt lilla dær teststreken skulle ha vært.. er strimmel fra billigtester, og den har alltid vært blendahvit før uansett hvordan jeg vred og vente på den.. men denne gangen kunne jeg altså skimte en veldig svak strek.. hva tror dere?? har noen av dere opplevt skyggestrek og vært gravide??
MW** Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 en strek er en strek... Vent et par dager- ta en ny test. Bruk morgenurin- den er mest konsentrert. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå