me84 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Går dette fint tror dere? er førstegangs så vet ikke helt...kommer jo sef an på... Men noe spes jeg bør tenke på? (40 min flytur)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Det skal ikke være noe problem! :-) Bare ha som forbehold at baby kan få kolikk for eksempel, så ha mulighet til å avbestille flybilettene...
hit og dit Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Eg flydde ti dager etter fødselen, det gjekk fint det. Men med keisersnittsår og liten unge så var det godt å ha mamma med meg. Me reiste litt rundt med mallo dei første månadane. Det var sommer og me ville besøke familie. Det gjekk fint så lenge ho fekk ro innimellom. Ein dag var svært hektisk, med reise og 70-årsdag, mykje lyd og oppmerksomhet. Då var ho utkjørt på kvelden og skreik. Ho er vanligvis ein rolig unge så dette var einaste gangen me høyrte lyd fra ho. Eg trur det kan gå heilt fint å reise med så liten unge. Men eg hadde lagt opp til litt rolige stunder i løpet av dagen. Kanskje ikkje fly og bryllup samme dagen, ha lange rolige stunder på soverommet aleine. Men alle unger er ulike, så det kan hende din tåler det betre enn min. Eg hadde nok tatt sjansen på å dra iallefall.
Lea1977 Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Såfremt lungene til barnet er fullt utviklet ville jeg ha gjort det. Ett veldig lurt tips er å amme barnet ved oppstiging og nedstiging for å utlikne ørene :=) Da kan du slippe unne mye plager og smerter for barnet og trommehinnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå