Trebarnsmamma30 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg glemte at jeg ikke hadde betalt en regning i desember, så mye annet og tenke på da.. var bare på 80 kr da så ingen krise. Jeg betalte den litt over 2 uker etter forfall, hadde ikke fått purring enda. Et par dager etter kom det purring, med gebyr på 57 kr. Lurer på om jeg må betale gebyret selv om regningen allerede var betalt? Stod ingenting om det i regningen.. Litt kjipt å få inkasso for en slik filleting liksom..
* 5 om dagen * Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 jeg har opplevd det samme ja, og du burde betale purringen. hvis ikke blir det inkasso sak på purregebyret....
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Ja for det er sånn at når du betaler regningen etter betalingsfristen, må man betale purring, om selskapet krever det da.. Er ikke alle som er så nøye på det... Så hadde nok betalt den
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Det ble litt feil skrevet, men det er noen som betaler når de først får den første purringen.. Da betaler de gjerne den regningen uten purring. Jeg skriver ut regninger for mann min, og han er ikke noe nøye på det da, og sende ut en regning på 57 kr.. Men som sagt, noen firmaer er det
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Det ble litt feil skrevet, men det er noen som betaler når de først får den første purringen.. Da betaler de gjerne den regningen uten purring. Jeg skriver ut regninger for mann min, og han er ikke noe nøye på det da, og sende ut en regning på 57 kr.. Men som sagt, noen firmaer er det
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 uoops.. Ta kvelden snart kanskje.. ? hhmm:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Jeg hadde ikke betalt. Og det er mange slike jeg ikke har betalt uten å få gebyr i senere tid. Hvorfor ikke bare ta en tlf? Billigere med noen få kroner - enn 57. Selv om det er lite penger, kan det være mye. Eller som jeg gjør: Sender mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå