Gå til innhold

Hvor ble det av NRK på nett???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krise i heimen etter juleferie i Norge... Tidligere har vi streamet NRK barnetv hver dag kl. 18:00, men nå får vi det ikke til. Noen tips? Vi bor i Italia. Har brukt å finne NRK mange plasser helt gratis tidligere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp - nå blir jeg litt stresset her. Brukte nett-tv i forrige uke - i hvert fall mandag om ikke senere (mener egentlig at vi så nyheter på fredag kveld), men har slitt litt med data'n etterpå og har ikke prøvd mer. Sjekket opp NRK i sted, men jeg kommer ikke inn på nettstedet i det hele tatt. Håper det bare er et forbigående problem på NRK sin side. Har du prøvd mange dager eller?

Skrevet

Vi har vært her siden torsdag, og prøvd daglig uten å lykkes. Bruker å gå via noe som heter JLC internett tv (eller noe sånt), alt annet enn NRK fungerer. Men de glimrer med sitt fravær uansett hvor vi går inn. Kun lokalsendinger fra Rogaland av alle ting, men de viser ikke barne-TV.

Setter ekstremt stor pris på om du gir meg et tips om du får det til... ; )

Skrevet

hei

kom ikke inn pa nett-tv i går, men i dag går det fint :-)

Skrevet

Hvor går du inn? nrk.no? Jeg finner ikke barne-tv der, jeg.... Får også beskjed om at direktesendingene ikke er tilgjengelig. HJELP!!!!

Klokka er seks og nå blir det krise igjen....

Skrevet

Vi bor nordvest i Spania og har ikke hatt JCL siden rett før jul. Dere kan tro jeg ble sur da jeg ikke fikk se tre nøtter til Askepott.

EuChannels.net viser alle de viktigste skandinaviske tv kanalene. Ulempen er at en må betale 20 euro i mnd og en må melde seg inn på en spillside.

Mannen min er ikke videre begeistret for det.

I tillegg er bredbåndkapasiteten her vi bor elendig. Så for blir det lite norsk direktesendt TV.

Skrevet

Takk for svar, da er det ihvertfall ikke bare vi som sliter...

Vi har vent oss til italiensk barne-tv nå, ser på det som språkundervisning, men kvaliteten er jo så som så. Når vi virkelig skal skeie ut, setter vi på en norsk DVD. Gi meg et tips om du kommer over noen andre enkle gratis-tips. Er heller ikke så begeistret for disse spille-sidene.

Skrevet

Har du gått inn på www.nrksuper.no? Vi bor i USA, og pga tidsforskjell ser vi lite direktetv på nett, helst program som allerede har vært, men det funker i alle fall greit. Hm, kanskje det er jeg som har misforstått problemet litt?

Lykke til i alle fall..

Skrevet

Joda, nrksuper.no har masse å by på. Men mye av det er veldig kortvarig, så junior blir illsint over at ting slutter så fort. Men ugler i mosen er tingen, da får vi en hel barne-TV! Ellers kunne de gjerne bytte ut tilbudet sitt på disse sidene litt oftere, vi har sett det samme i et halvt år. Men gjør jo ikke så mye for de små...

• 1 måned senere...
Skrevet

Streamer NRK på web jeg nå, og sitter og ser Newton nå:) Man kan få NRK2 også:) Nyyyyelig:)

JLC internet TV heter det og krever installering:) Men kan koble PC på TV om man vil:)

Skrevet

Streamer NRK på web jeg nå, og sitter og ser Newton nå:) Man kan få NRK2 også:) Nyyyyelig:)

JLC internet TV heter det og krever installering:) Men kan koble PC på TV om man vil:)

Skrevet

Det er ikke det som er problemet. En kan se norsk TV så mye en bare en gidder, på nrk sine sider el TV2 sumo, så lenge det er norskprodusert.

Tidligere kunne vi sitte å se hele TV kvelden på NRK på JCL, det kan vi ikke lenger. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...