kikkit Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 barnefar har flytta fra meg. hva slags rettigheter har han nå? noen som vet? kan han ta ut pappa perm osv?
kikkit Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2009 er det noen sider på nettet som det står litt info om det området?
Ladybug~N&E Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 han har så og si ingen rettigheter. hans uker blir nå overført til deg dersom du har rett på foreldrepenger. pappaer får nemlig bare ta ut pappaperm dersom han bor sammen med mor.
♥♥♥ Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 vil anta det står endel på nav.no om problemstillingen, event at de kan svare på spørsmåla dine... lykke til
Prins&Prinsessa Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 http://www.farogbarn.no/artman/publish/pappapermisjon.php http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/tema/familieokonomi/fodsels-_og_adopsjonspenger/Fedres-rettigheter-.html?id=414878 http://www.nav.no/page?id=805311849 Får se på disse sidene. Kanskje de kan hjelpe deg litt?
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Det står mye bra info på NAV's hjemmesider :-) Se f.eks: http://www.nav.no/page?id=805311849 http://www.nav.no/page?id=328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå