Peders mamma Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Det var kjempe fint..men lillegutt snudde seg etterhvert så fikk ikke mange bildene av ansiktet hans, men de vi fikk var flotte. Et smilebilde tilogmed ! Åh, for en nydelig liten gutt jeg har i vente ))))
skilt Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 For en fin opplevelse Gleder meg til vi kommer så langt at det er tid for 3d, vil ta det altså Gratulerer med baby gutt i vente!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 åå så fint vi skal det på fredagen og jeg gleder meg veldig. hvor var dere? vi skal på ultralydklinikken har hørt masse fint om de og de virker koslige.
Peders mamma Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Var på Medicus, i trondheim:) fikk 3d i julegave...så flott !
supernint Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Har de 3d alle dager på medicus? Hørte noen som nevnte at det var kun bestemte dager skjønner du:)
Peders mamma Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 Hun jeg hadde er visst bare en dag i uka, men skal slutte..så de har ikke det tilbudet for tiden, bare for de som bestilte tidlig desember. Men på Heimdal har de det vet jeg..men ikke hvor ofte.
fult hus:) Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 er d noe ultralyd plass på heimdal? er d flere i trheim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå