Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Ja her sitter jeg da, føler meg lite tilltrekkende for tiden.. Jeg er kraftig fra før, og nå som jeg er 4 mnd påvei, føler jeg meg ikke særlig mye penere.... Også klarer samboeren min å ligge på sofaen å komentere de pene damene på tv. Huff, har så lyst til å gråte, men jeg later heller som jeg ikke har hørt det. Nesten så jeg skulle ønske jeg ikke var gravid, og kunne sette i gang med slanking... Jeg vet jo at den tanken er tullete, for jeg gleder meg jo til babyen kommer, men jeg føler meg så utrolig stygg!!! Huff...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Den følelsen hadde jeg også når jeg var 4mnd på veg, magen hadde ikke blitt skikkelig gravidmage enda, og jeg så bare feit ut! Hormonene hjelper heller ikke på selvbildet akkurat! Om ikke mange mnd har du en baby og da tenker du ikke sånn lenger, og da kan du også begynne å få fekk det overflødige! Tro meg, og det tror jeg du også vet, det er verdt det :-)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 vet du hva, jegs kal legge ut mitt magebilde, så kan du trøste deg med at jeg var den største graviddamen i manns minne!!! legger ut link snart:)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/533980/offset/6 her frøken;) ikke føl deg stor før du har større mage enn dette:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå