LillyMy+1<3 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Dette står også på gravid og student, men ser ut som det kan ta litt tid før man får svar der. Jeg mangler 4 eksamener fra et 1.årstudie jeg gikk 07/08. Og nå har jeg begynt på det igjen, for å ta opp de 2 eksamene jeg mangler fra 2.semesteret. Men så lurer jeg på om jeg skal avslutte studie jeg begynte på dette semestret (er inn i den 2. uka bare) siden jeg er så dårlig og sånn. Og heller spørre om jeg kan få plass til høsten istede, slik at jeg kan fullføre hele året,og forhåpentligvis alle 4 eksamene. Jeg har termin den 15. august, hvordan tror dere skolen og lånekassen vil stille seg til dette? Det er bare et 1 årstudie jeg skal gå. Er fulltidsstudie, men bare forelesninger 3 dager i uken. Men det hadde vært greit å fått penger fra lånekassen + at far også skal studere på kveldskurs.. Hva tror dere om denne situasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå