Snupi27 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 emilie har ikke fått smake på nøtter enda. hun er snart 18 mnd.. nå er det jo ikke nødvendig å gi de nøtter da.. men jeg bare tenkte hvis vi spiser og kanskje hun vil smake.. jeg er bare redd for om hun er allergisk. da blir det jo så voldsomme reaksjoner. nå har ingen i familien nøtteallergi da. men man kan vel aldri vite...?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 kevin har heller ikke fått hele nøtter. jeg tenker mest på at han kan sette de i halsen da... han har fått noe sjokolade eller kake med bittesmå nøtbiter i tror jeg, ikke mye men....
Alenemamma :) Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 De skal ikkje skpise nøtter før etter 3 år fikk jeg vite Men småen her på 17 mnder har spist sjokolade med nøtter i flere ganger, ingen reaksjon:)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 En barnelege sa til meg at de kan spise nøtter når de er gamle nok til å drikke øl ved siden av!
Snupi27 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 hehe, okei det er hvertfall en god stund til =p
Lucky me <3 Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 ikke før di er 5-6 år har jeg hørt...pga oljen i nøttene ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå