Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Først og fremst: hvilken manling bør jeg bruke på badet? Går ut i fra at vannbasert maling ikke er helt ideelt da? Oljemaling? Finnes det kanskje egen våtromsmaling? Og nr. 2: Den malingen som bør brukes, kan man male med den når man er gravid? Og et tredje spørsmål: Når det gjelder maling man ikke bør bruke i svangerskapet, bør man også ungå å male med disse etter babyen er ute? (sett at man f.eks har et rom uten utlufting som skal males med oljemaling, og dette da ikke er anbefalt når man er gravid til tross for at den gravide ikke er den som faktisk maler, men fordi den gravide vil få i seg de farlige stoffene ved å oppholde seg i og i nærheten av rommet i etterkant. Vill ikke dette logisk sett gjelde for en nyfødt baby også?)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Vet ikke helt , men jeg malte da badet når jeg var 5 mnd på vei jeg da. Med Våtromsmaling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå