Uro4 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Skal snart opp til fagprøven... Og lurer på om noen kan fortelle meg om hvordan oppgaver dere fikk og hvordan dere synes det var å gå opp til prøve. Hva var vanskelig og hva var bra osv... Gruer meg til å ha noen som følger med på alt jeg gjør... HAr jobbet i bhg i 7 år, så veit jo hva jeg driver med..Men, er så redd for å drite meg ut...
Snupi27 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 jeg var så utrolig nervøs dagene før fagprøven. første dag var det planlegging og lage aktiviteter. andre dagen var å gjennomføre det og det gikk jo IKKE etter min plan i det hele tatt.. det passet rett og slett ikke inn å begynne med det jeg hadde tenkt til fordi ungene hadde laget en lek for seg selv som jeg heller blandet meg litt inn i istedenfor å bryte opp den fine leken. eneste dumme jeg gjorde var å ikke fortelle dette til sensorene som var der. jeg skulle fortalt at det ikke ble som jeg tenkte men at jeg heller ble med i deres lek. men jeg hadde tenkt til å si det tredje dagen da det var muntlig. en ting, lær deg hva hms står for...!!! det er utrolig nervepirrende å stå foran sensorene på muntlig men det gikk veldig bra =)
Uro4 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Tusen takk... Fikk du en aktivitet du skulle gjøre, eller valgte du en selv??? Vil gjerne høre om flere fagprøver i bua.
Uro4 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Er det virkelig ikke flere barne og ungdomsarbeidere her??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå