Gå til innhold

Vi jenter/kvinner er da noen rare skapninger. c",)

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Først så setter man himmel og jord i bevegelse for å bli gravid.

Eggløsningstester, temperaturmålinger, ligg med bena i været så sædcellene finner veien inn og mange andre ting for å bli gravide.

Så sitter spiren for noen fortere enn man trodde, for andre etter mye styr og stell og for noen etter medisinsk hjelp.

Da starter strevet for å få satt i gang fødselen og få nurket ut. Koste hva det koste vil. Vi dytter i oss bringebærte, fødepizzaer med masse ingefær på, drikker melk med kanel (som hadde holdt til et helt gamlehjems forbruk til julegrøten). Vi løper trapper, hopper på gubben (for sex kan sette i gang fødselen), kjøper klyx, drikker lakserolje og mye annet av kjerringråd som så visst skal sette i gang fødselen.

At barnet kommer når det er rede for det uansett, det har vi glemt for fornuften ligger i tærne og de ser vi ikke pga den store magen.

Men en ting er sikkert når nurket endelig kommer da er alt slitet glemt.

Sender masse fødestøv til de som er på overtid eller bare har kort tid igjen til termin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lykke til =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er merkelige:)

Takker for fødestøv da. Er tre dager over termin i dag og forrige ukes lakserolje virket ikke på noe annet enn fordøyelsen:D

Skrevet

hehe... morsomt, kjente meg ikke igjen i det hele tatt. ikke en eneste ting som stemte... hehe

Skrevet

Hehe, jeg kjenner jeg i alle fall igjen. Voldsomt vanskelig å bli gravid denne gangen og da jeg endelig var det gikk det ikke mange ukene før jeg "angra" - da kvalmen flytta inn i kroppen og gjorde meg totalt ubrukelig til noe annet enn å være uflidd og skape vaskeoppgaver for mannen min... Og så var alt bare fryd og gammen en kort stund helt til jeg mistet evnen til å puste normalt eller i det hele tatt å sove og alle vet jo hvor skrudd man blir i hodet da (gå for all del ikke inn på ebay i en sånn tilstand *nettopp dritt seg ut*)...

Men får man fornuften igjen når baby kommer ut? Neida - for da må man jo forsikre seg om at vogna er "riktig" eller dressen eller ulltøyet eller smokken... Men da får man i alle fall puste litt, selv om søvnen uteblir da også :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...