vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 øm i magen, føles akkurat som milde menstruasjonsmerter.. men hele tiden? Flere som føler det sånn?
Lille jente Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er også veldig øm i magen. Føles som hele livmoren er øm, går forsiktig så den ikke skal "humpe" opp og ned, for det gjør vondt. Når sant skal sies så har vi blitt gravid ved assistert befruktning, og jeg ble overstimulert (magen var stor som om jeg var 6 mnd på vei). Veldig smertefullt. Så det KAN være det som gjør at jeg fremdeles er sår.
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Sånn har jeg hatt det igjennom alle mine svangerskap. Er så øm at det er ubehagelig å ha no stramt over magen. Sliter litt i klesveien akkurat nå da.....
første lykke Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Har det på akkurat samme måte.. hvis jeg løper så blir den veeeeldig øm etterpå, så prøver å unngå det, men ikke like lett alltid, når man har hund som trenger trening.. kjenner livmora hele tiden, litt godt, men samtidig slitsomt..
Fint_Lite Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 å ja, det kommer å går..noen mindre merkbare enn andre.. Klesveien beynner å bli et problem nå
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 Har litt dårlig samvittighet overfor gubben også.. blir lite kos på han med en øm mage.. Men har prøvd å forklare han hvorfor det er slik, men kjenner at det tærer litt på det intime, siden det er jeg som streiker! Men på den annen side har han jo vært med på at jeg er i den formen jeg er! he he Men skjønningen klager ikke altså! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå