Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på seks mnd, som fikk feber i går. 39,5, og hoste. I dag har vi vært hjemme, hun har fremdeles feber, men den har gått ned til 38,5. Hun hoster fremdeles. Ville dere gått ut med henne i morgen, hvis tilstanden er den samme eller hun er feberfri? Allmenntilstanden er helt fin, hun smiler og ler når hun er våken, men sover mere enn vanlig, og spiser litt mindre. Har ikke tenkt på noe storfarting, hun blir evt bare i vogna. D er syv-åtte grader her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt hjemme :) Hun blir nok raskere frisk da.

Skrevet

Vent til hosten er over også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...