Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Har ei jente på seks mnd, som fikk feber i går. 39,5, og hoste. I dag har vi vært hjemme, hun har fremdeles feber, men den har gått ned til 38,5. Hun hoster fremdeles. Ville dere gått ut med henne i morgen, hvis tilstanden er den samme eller hun er feberfri? Allmenntilstanden er helt fin, hun smiler og ler når hun er våken, men sover mere enn vanlig, og spiser litt mindre. Har ikke tenkt på noe storfarting, hun blir evt bare i vogna. D er syv-åtte grader her.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde blitt hjemme Hun blir nok raskere frisk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå