Gå til innhold

Kan sæden presses ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på (sikkert et veldig dumt spørsmål)...

Kan man være så uheldig å presse ut sæden, hvis man må på toalettet etter å ha hatt sex? prøver å bli gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins jo råd om å ligge med bena høyt og pute under rompa ei stund etter samleie så, tja.. hehe. Men tror nok ikke at all sæden blir pressa ut av et dobesøk. Mange blir jo gravide selv om de går på do rett etter sex:)

Skrevet

Hi hi, jeg har også tenkt på det samme ;)

Skrevet

hey, på søndag kjente jeg jo at sæden rant ut igjen selv om jeg lå i senga.

I dag måtte jeg spørre samboern min om han hadde hatt utløsning for jeg har ikke merket noe sæd i det hele tatt...

skulle ønske jeg kunne trykke på anonymknapp nå, føler at jeg dumma meg ut..heheh

Skrevet

Ingen som dummer seg ut på dette forumet her, høøøøyt under taket:) Og man er jo egentlig anonym her inne, ingen som vet hvem vi er, vi har jo bare et nick.

Uansett... Man skal jo ikke kimse av tyngdekraften, det er jo derfor det er anbefalt å ligge med rumpa og beina opp. Men det er ikke dermed sagt at man MÅ det for å bli gravid. Sæden skal jo egentlig ut av skjeden, fordi den er for basisk i forhold til det sure miljøet inne der. Tipper egentlig at det er like mange som blir gravide selv om de går på do, som de som ligger med pute under rumpa..

Skrevet

takk for svar :-) godt å se at flere lurer på det samme ;-) går og venter på å kunne teste...

Skrevet

Hehe.. skal innrømme at jeg har grublet litt på det samme.... tør ikke løfte beina i været eller gjøre andre "uvanlige" stunts etter sex ettersom jeg har lovet samboeren at jeg ikke skal stresse med dette, bare ta det som det kommer.

Når det er sagt så er det bare å tenke på alle de små barna som har blitt til ved ymse onenightstands.. ser ikke helt for meg at disse damene har løfta beina i været eller ligget musestille i x antall timer etter sex (selv om det hadde vært utrolig stilig å "skremme" one nigheren med å løfte beina i været etterpå heheheh)

Skrevet

*dør av latter* skremme one nightere.. hahahaha

Ellers.. så presses nok ikke alt ut igjen.. Vet ikke riktig jeg, men hvis det funker så bra, det med å ligge med beina opp, så skulle jo de fleste her vært gravide for lenge siden.. eller?

:-)

Skrevet

ha ha ha ;-) ja det er ihvertfall godt å se at jeg ikke er alene med "bekymringen"... vi får satse på at noen av dem klarer å overvinne tyngdekraften og evt andre utfordringer som dobesøk og lignende... man kan jo ikke ligge med bena til værs i evigheter heller for at de ikke skal renne ut igjen :-S

Skrevet

me tanke på at d kun skal 1 sædcelle til for at du blir gravid. å at mannen får ut x- antall 1000 celler under sex, så tror ikke jeg at det med bena er "svaret". selv om jeg gjør det selv ;) hehehe...

ligger selv med bena i luften å sykler litt mens jeg spiller på Nintendo DSèn min....hahahahahaha...sikkert litt av et syn.

Lykke til alle prøvere/ventere...

Jeg er en prøver for tiden... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...