Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ultralyden i uke 20 fikk vi vite at vi venter en gutt. Tisseluren ble til og med merket av på bildene vi fikk med oss hjem :) Etter det har vi vært bra sikre på at det blir en gutt, bare tenkt på guttenavn og handlet inn "gutteklær. Men i det siste har jeg hørt om flere tilfeller der ultralyden har visst feil kjønn. "Alle" mener jeg har jentemage, i følge det kinesiske fødselskartet blir det en jente osv osv.. Derfor er jeg plutselig svært i tvil om kjønnet. Dumt kanskje, men, men..

Noen her med erfaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også gutt. og i følge det kinesiske fødselskartet skal jeg også ha jente. og skulle hatt en jente fra før av i tillegg. Dette blir min 3 gutt. Så det kartet må du ikke tror på. hehe (ikke det at jeg tror du gjør det da). Hvordan ser en jente mage ut i forhold til en guttemage? Det har jeg lurt litt på.. Er det noen vesentlig forskjell eller er det bare genene våre og hvordan vi bærer magen eller har lettere for å legge på oss?? ikke vet jeg.. men det er ganske så innteresant..

Skrevet

vi valgte å ikke vite kjønnet av de grunner du nevner, men ser det kan være okey å vite kjønnet for å få et annet forhold til nurket... har hørt om flere som har fått "feil" kjønn i forhold til ultralyd, men de sier også at det er mindre sjans for at det kommer en jente når man har fått beskjed om at babyen er en gutt enn omvendt...

Skrevet

Hvis du selv så tuten, og så helt tydelig at det ikke kunne være noe annet, så er det vel neppe noe tvil...

Eller så dere bare en klump liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...