UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 For endelig vil minsten, som ikke er så liten lenger(7,5mnd`er!), ta flaska!!! Har fått i han flaske 3(!) ganger i dag, og siste gangen slukte han 200ml MME =D Så detta går veien! Så nå er det bare grøten da, den vil han fremdeles ikke ha... men det får vi jobbe videre med! Innbiller meg at jeg skal få tilbake litt engergi nå, når jeg ikke trenger å fullamme en så stor baby mere...for han er ikke liten heller. "Håper" jeg får melkespreng i natt =P Hehe! Og litt søvn da...
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 SÅ flott... Jeg er også gad for jeg har klart å sy bukse til snuppa, men irritert fordi jeg sliter så fælt med å få kantbåndet pent:(
UnePune äntligen hemma! Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 Ja, det er superflott...har vært endel frustrert pga det i det siste =P Beste rådet jeg har ang. kantebånd er å ikke bruke nåler...funker best her i alle fall...men da må man jo passe på hele tida fordetom da...
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hmm ja det kan jo prøves, men er ikke like stivt som det vanlge for det er hjemmelaga.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå