Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Oi, så lang denne ble da? Ingen som kan svare meg?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 kom igjen da, har ikke tid til å sitte her i heeele kveld;)
Patetica fåkksi Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Du kan google det og få ti tusen svar, men siden du spør så pent skal jeg nok klare å svare. Det er når et befruktet egg fester seg, altså en gang mellom befruktning og ikm. Små blødninger, kort periode. Ikke alle får det.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Ja, jeg har sjekket, kom meg ikke inn på bim mer i går, feil på siden. Det var det jeg hadde en anelse om at det kunne være. Men har et spørsmål, det er nok veldig dumt, men spør likevel: Jeg ble ferdig med mensen for et par dager siden, hadde sex 2 ganger, og begynte å blø litt igjen. Kan jo skje, at det "ligger igjen" noe, det som var så rart var at blodet var helt rosa/ lyserødt og slimete, ikke mørkt og "gammelt". Men det er vel altfor tidlig å få en festeblødning? Det er liten sjanse for eggløsning rett etter mens, og befruktningsprosessen tar vel litt tid? Setter STOR pris på nok et svar fra dib- orakelet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå