Hildemor fra vest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Har endelig kommet meg litt etter sjokket. . Fortalte tidlige om mine middagsplaner i dag. Skal fortelle dere en ting at den middagen havnet rett i bosset.. Det værste jeg har smakt faktisk. Husker vi laget noe lignende når jeg var yngre. det var riktignok amerikansk blanding istedetfor lapskaus og så var det vell torskefilet men faen heller det jeg hadde rotet i hop i dag var som sagt IKKE bra nei
Hildemor fra vest Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Må først si at jeg var nok forberedt på at det ikke var noe gormet middag jeg laget he he.. Hadde ikke vært på butikken så hadde dypdykk i frysen. Laget Lapskausblanding med fiskepinner opp. Helte over eggeblanding med litt krydder og gratinerte med ost
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 hahah hørtes nasty ut:D
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hehe, skjønner at du tenkte at det kunne bli godt:P Da vet jeg at jeg ikke skal prøve noe lignende noen gang, hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 hahahaha... hva i alle dager fikk deg til å tro at det ville smake ok? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå