Gå til innhold

Tenner.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen av augustbarna som har fått tenner enda??

Jeg fant plutselig ut her om dagen at lillemann hadde fått en tann nede, han satt og skulle spise på fingeren min og jeg skvatt skikkelig når jeg kjente tanna,hihi.. Dagen etterpå kom den andre tanna nede frem og, så nå har han to små riskorn nede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fant ut i dag at hun hadde fått en nede, jeg skjønte at det måtte være noe på gang siden hun var mye våken og veldig urolig i natt. Det kjennes ut som den ved siden av også er på vei. ;) morsomt synes jeg, men lurer på hvordan det blir å amme nå. Aua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som plutselig finner ut ting,hihi!!! Den pleier jo å komme ganske kjapt den andre også når de først har fått en.... Må jo bare innrømme at jeg er glad jeg ikke ammer nå,hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer bare om morgenen jeg også da, men det kan være ille nok heheh... Lurer på om jeg skal kjøpe tannbørste nå, man skal vell begynne når de får de første tennene. men uten tannkrem da sikkert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt tannbørste, sånn med bitering på som han leker med når han ligger på stellebordet!!!! så han blir vant til den, tennene er jo ikke helt oppe enda så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...