cherry coke Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Det virker jo som direkte skittkasting og baksnakking fra ungdomsskolen?=) Så Tabloid nettopp, og jeg må si at Ari Behn fremstod som lite sympatisk og lite smart...
Mom2Two Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Har han noen gang fremstått som noe annet? :-p
cherry coke Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Tja.. Har aldri sett på han som lite sympatisk, bare sær og spesiell. Men usj...synes han er snål, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå