Gå til innhold

Hjææælp, er dette helt normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsgravid så har virkelig ikke peil på noe som helst!

Er det unormalt å ikke kjenne barnet i uke 12+3? Håper ikke det er noe galt. Var på ultralyd i uke 11+3 og hørte hjertelyd og så bevegelser.

Noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt, mer unormalt å kjenne barnet så tidlig vil jeg si.. Tror de fleste kjenner noe rundt uke18-20 noen før den tid og andre senere også.Så bare slapp av du=)

Skrevet

Jeg kjente ikke noe før uke 20 første gangen så ikke bekymr deg i det hele tatt.

I uke 12-13 er tidlig til og med for fleregangs fødene.Tror de sier att mellom uke 14 og 24 så er alt normalt, så du har god tid!!

Bebien din har veldig god plass enda:)

Det er ikke før i uke 28 du skal kjenne liv hver dag!!

Skrevet

Dette er helt normalt.Det er de færreste som kjenner bevegelse i uke 12 og hvertfall førstegangsfødende.Jeg er andregangsfødende og er i uke 19.Merker litt liv, men det kan gå dager hvor jeg ikke merker noen ting.Det er ikke før i uke 28 at man SKAL merke liv hver dag.

Skrevet

heisann

Der er helt normalt å ikke kjenne noe så tidlig, det er faktisk ganske unormalt å kjenne noe så tidlig i sitt første svangerskap!!

Jeg kjente ikke liv før i uke20/21 med nr 1 også kjente jeg liv i uke 12 med nr 2

lykke til!!!

Skrevet

Jeg også merket liv fra sånn uke 10-12. Eller mer som "bobler som sprekker" følelse. Men etter uke 13 så ble de bort. Så på UL forje uke, uke 17, et friskt sprellende barn.

Men far morkaka ut mot navlen som kan gjøre at jeg ikke kjenner spark/slag så godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...