Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Barnefar her har gjort en dame han ikke er sammen med gravid, de har ikke planer om å prøve å være kjærester heller, men det blir ikke abort. For tiden er de knapt på talefot, tror begge føler seg lurt/sveket. Får ikke lov å snakke om det ennå, men kjenner jeg trenger å lufte ut litt! Når ting først er som de er, tenker jeg at det hadde vært hyggelig med noe kontakt med denne mammaen. Barna våre blir søsken. Ser for meg noe a la å sende en gave til den nyfødte, treffes en gang i året eller noe sånt. Vite om hverandre, liksom. Er så usikker på hvordan hun vil oppfatte det. Noen med erfaring? Det skader ikke å prøve, og ta reaksjonen til etterretning? Den gravide bor 1,5 timer unna meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 tror du ikke barnefar kommer til og la barna sine møtes? for om barnefar har samvær med alle barna sine så er det jo ikke noe "stress". :-)
St. Hans Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Du har et poeng der. Akkurat nå er jeg usikker på om barnefar blir så grundig avvist at han gir opp å få kontakt med barnet sitt. Det er derfor jeg funderer på om jeg skal ta kontakt på egen hånd. Tenker samtidig at når barnet er født, vil de "bli nødt til" å spise noen kameler og skjerpe seg begge to.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 jeg tror det er lurt å la far og mor finne litt ut av det i starten og om de ikke har kommet til noe fornuft når barnet er sånn ca 6 måneder så kan du jo ta kontakt? da er jo mor litt mindre stresset og hormonel også...hehe
<3Lykkelig<3 Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Exen min har to sønner fra før av, men jeg vil ikke ha noe kontakt med dem selvom dattera mi har to brødre. Kjenner ikke henne og ut fra det exen min fortalte om henne syns jeg ikke hun virker så grei. Men det er alltid to sider ved en sak så vet ei om det exen sier er sant. Er enig med det .: skriver.
zethaline Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Ta kontakt så kan barnemoren velge selv om hun vil ha kontakt. Jeg hadde satt pris på det,om det var meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå