Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg skal på UL i morgen og til sjekk hos jordmor og indremedisiner for å se om alt er bra med meg og den lille jenta vår. Det er ekstra sjekker jeg får pga jeg har lavt stoffskifte. Men er det skikkelig teit av meg å spørre om bilde av babyen siden det er en rask sjekk? Uansett så er jeg storfornøyd med å bare få se den lille (er i uke 30) men skulle gjerne hatt et bilde å vist andre:)
BettyBoob Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 kan jeg spørre hvordan du fikk sjekk hos indremedisiner? har selv lavt stoffskifte (går på Levaxin) Da jeg gikk gravid spurte jeg fastlegen om jeg ikke måtte til en endokrinolog pga stoffskifte for en ordentlig kontroll - men neida, var ikke snakk om at det var nødvendig.... kan jeg kreve det neste gang? er jo bare å spørre om et bilde da!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg visste ikke hvor langt jeg var på vei så jeg måtte på ultralyd for å finne det ut. Og på den timen på sykehuset da bestemte de at jeg skal bli sendt til indremedisiner for stoffskiftet forandrer seg veldig når man er gravid. Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om å få til en indremedisiner. Er godt å få den ekstra oppfølgningen. Veldig betryggende med ultralyden og se at alt er bra pluss blodprøvene. Er ikke stoffskiftet normalt så øker de eller setter ned dosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå