Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 DET regner kattunger her også nå....Så nå er det bare å lete frem snorkel,svømmeføtter og vente på at bassenget fylles opp. "blubb blubb" ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Du skjønner det, at det var jeg som sendte dem oppover! Kun for å overbevise deg om at det faktisk regnet kattunger. Nå er det fint her nemlig;-D
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Så det var det ja? Trodde vikelig vi kom til å regne bort jeg.fysj for et vær det var.Men nå er det 2 minus og helt ok. Ikke ofte man har liten storm,sykt med regn og 9 grader her.men jammen opplevde jeg det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå