Gå til innhold

Greit klatten,du hadde rett.


Anbefalte innlegg

Skrevet

DET regner kattunger her også nå....Så nå er det bare å lete frem snorkel,svømmeføtter og vente på at bassenget fylles opp.

 

 

 

"blubb blubb"

 

 

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skjønner det, at det var jeg som sendte dem oppover! Kun for å overbevise deg om at det faktisk regnet kattunger.

 

Nå er det fint her nemlig;-D

Skrevet

Så det var det ja? Trodde vikelig vi kom til å regne bort jeg.fysj for et vær det var.Men nå er det 2 minus og helt ok.

Ikke ofte man har liten storm,sykt med regn og 9 grader her.men jammen opplevde jeg det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...