Gå til innhold

Body-nobody?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Størrelsene drar seg oppover her, og body etter 86 er ikke bare lett å finne. Jeg digger body, og vil gjerne bruke det så lenge jeg kan. Har sett at babyshop har body opp til 98 (!), så det er vel litt håp ennå..

Men hva gjør dere som har sluttet med body? Bruker dere truse, i så fall; hvordan fungerer dette?

Jeg har funnet noen fine bleietilpassede truser som vi tenkte vi skulle begynne med som test etterhvert.

I bhg er det ikke så poppis med Up'n Go bleier, så jeg føler vi må ha noe utenpå vanlig bleie..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her brukes også body. Men vi bruker str. 80-92 i body. Jeg syns det virker så kaldt med den " glippen" som kan bli uten. Ikke noe problem å få tak i str 92. Har sett det i de fleste butikkene mener jeg....

Det blir nok body frem til sommeren/ varmere i været. Så kan det nok tenkes at vi slutter med det,

Skrevet

Vi bruker helst ikke body, Mia synes det kiler så fælt med kneppinga og jeg synes det er like greit med strømpis/stilongs og trøye. Sist sommer fløy hun rundt med kjole og truse, det funka fint. Tror jeg kjøpte trusene på Lindex, helt vanlige hvite med plass til bleierumpe i.

Skrevet

Vi bruker også body nesten hver dag, synes det er så greit at det ikke blir glippe mellom strømpebuksa og evt tynn genser :-)

Nå er vi heldigvis bare på str 80 - 86 enda da, så får lett tak i bodyer her i gården. Men mottar gjerne tips på hvor de har større :-)

Skrevet

Cubus har ull og andre bomullsbodyer opptil str 100!

Vi bruker bare body på vinteren og vår/høst, for på sommeren er det ikke så poppis hos småen (ikke sommeren som var..)

Skrevet

Hei,

Vi bruker litt om hverandre her vi. Har uansett planer om å prøve med bleieavvenning til sommeren og da er det kanskje ok å ikke ha body. Takk for tips uansett. For det blir nok kjøpt inn noen nye når hun skal opp i str 92 om en stund.

Skrevet

Her går det for det meste i ull eller ull+bomull bodyer, men jeg ser at et par av de begynner å blir litt snaue til småtten. Han synes også det er ustyrtelig morsomt å dra ned buksa og rive opp disse trykknappene i skrittet, og løper rundt og ser helt jalla ut, så jeg er ikke helt overbevist om at jeg gidder å kjøpe nye når temperaturen stiger. Nå når det har vært så kaldt har jeg synes at det er greit med litt ekstra isolasjon på stumpen og slippe "sprekken" mellom trøye og stilongs.

Skrevet

Vi bruker også body så mye som mulig. Syns også det er greit å slippe den "sprekken" mellom trøye og stillongs.

Tobias er fornøyd med det jeg kler på han, så her går det greit.:-)

Jeg har kjøpt bodyer i str. 92 på lindex/Cubus. Cubus har ullbodyer opp til str. 100. Det har også div. baby butikker. Jeg vet Spar Kjøp har bodyer i bomull opp til str. 100 og ullbodyer opp til str. 110.

Er dere en tur til Sverige i ny og ne, så har Happyland i Svinesund bodyer i allefall opp til str. 104. Der har jeg vært å hamstret :-)

Skrevet

Opp til str. 92 kan du finne på mange plasser i hvert fall. Skulle gjerne ha brukt body her også, men Amanda nekter å ta på seg noe annet enn kjole... så vi har masse gensere og bodyer som bare ligger i skuffene. En bestemt liten prinsesse er det tydlig at vi har fått ;-) Hvis hun ikke får velge alle klær selv er det skriking og slåssing i 30 minutter før hun gir seg, hver morgen, og da får hun heller gå i kjole!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...