Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg tørr rett og slett ikke.. Ikke en gang til lege eller mamma.. Er usikker på hvordan de vil ta det, da min livssituasjon sier at jeg ikke skulle hatt barn akkurat nå. Noen som vet hvem jeg kan snakke med, evt hvordan si det? Er ikke av den typen som åpner seg for hvem som helst.. Er Amathea ett alternativ..?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Amathea kan du snakke med, ja. Eller legen din, eller helsesøster. Lykke til uansett. Og husk at det er ditt valg, og ingen andre sitt. Du kan bli overrasket over dine foreldre:) Men de er nå heller ikke de som skal leve med valget.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg sa det til mamma, pappa og resten av familien da jeg var 14 uker på vei. Var livredd for hva de ville si, for jeg var ABSOLUTT ikke klar ofr barn. Da tenker jeg på livssituasjonen min, jobb og bosted osv. Var heller ikke sammen med barnefar på det tidspunktet. Da jeg endelig skulle si det til mamma, satt jeg bare i sofaen og gråt. Fikk ikke ut et eneste ord, så mamma måtte gjette! Hun gav meg en god klem og sa: "Det går an og glede seg også, selv om det ikke er planlagt." Jeg gruet meg så mye for ingenting. Det kan hende det stemmer for deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå